اجاره ویلا ارزفون ساری

(تعداد بازدید: 185)   مازندران ,  سارئ ,  ارزفون  کد اقامتگاه: 207053
شروع از  2500000

1500000 تومان

ویلا ارزفون با فاصله 9 کیلومتری از امامزاده پهنه کلا شهرستان ساری واقع شده است. این اقامتگاه به فاصله 16 کیلومتری از شهر ساری در زمینی به مساحت 2000 متر و زیربنای 90 متر بنا شده که حداکثر ظرفیت پذیرایی از 20 گردشگر را دارد. فاصله ویلا تا جاده ساری به کیاسر 8 کیلومتر می باشد.
ویلا بصورت دربست در اختیار گردشگران قرار می گیرد که شامل اتاق پذیرایی (35 متر) که بصورت کف خواب بوده، تراس (25 متر)، آشپزخانه با امکانات، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی در تراس می باشد. 
با اقامت در این ویلا دنج که چشم اندازی زیبا روبه جنگل های انبوه دارد می توان آرامش را به روح خود تزریق نمایید. فاصله اقامت گاه تا سوپرمارکت 200 متر و نانوایی 7 کیلومتر می باشد.
از جاذبه های اطراف ویلا می توان به جنگل (مجاورت ویلا)، دریاچه گد آندون آرزفون (650 متر)، امامزاده پهنه کلا (9 کیلومتر)، دریاچه ارغیانی دلاکخیل (12.5 کیلومتر)، خانه تاریخی کلبادی (20 کیلومتر) و رودخانه تجن (27 کیلومتر) اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
2500000 تومان
1500000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو ویلا ارزفون ساری

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 20 نفر

ویلا 140 متری شامل اتاق پذیرایی (مبلمان، تلویزیون و 5 سرویس کف خواب)، آشپزخانه با امکانات (یخچال، اجاق گاز، ماکروفر، توستر، سرخ کن، آبمیوه گیری، چرخ گوشت، چای ساز، قهوه ساز، ماشین لبسشویی، ماشین ظرفشویی، سینک ظرفشویی، ظروف غذاخوری و خوراک پزی)، ps4، اتو، سشوار، جاروبرقی، باربیکیو، تراس، سیستم گرمایشی بخاری گازی، سیستم سرمایشی کولر اسپلیت و پنکه، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی در تراس.

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو ویلا ارزفون ساری:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید